Een nieuw hoofdstuk voor ons familiebedrijf, klaar voor de toekomst!

Een nieuw hoofdstuk voor ons familiebedrijf, klaar voor de toekomst!

Op woensdag 12 maart heeft de bedrijfsoverdracht van Faas Assurantiën plaatsgevonden bij Notaris Boon te Lisse. Oprichter Rob Faas heeft hier met trots het stokje overgedragen aan zijn zoon Robert Faas, die als nieuwe directeur ons familiebedrijf verder zal leiden.

Rob blijft op de achtergrond betrokken bij ons bedrijf, niet alleen als ambassadeur maar vooral als vraagbaak. Dit terwijl Robert samen met ons team vol energie doorgaat om al onze klanten te voorzien van het beste verzekeringsadvies.

In de afgelopen jaren heeft ons bedrijf onder leiding van Rob een mooie groei mee mogen maken. Steeds meer relaties weten de weg naar ons kantoor te vinden en mogen wij van dienst zijn met goed en gedegen verzekeringsadvies Ook in de toekomst blijven wij werken vanuit de gedachte om het het 𝗺𝗲𝗲𝘀𝘁 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗼𝗻𝗹𝗶𝗷𝗸𝗲, 𝘃𝗲𝗿𝘁𝗿𝗼𝘂𝘄𝗱𝗲 𝗲𝗻 𝘃𝗼𝗼𝗿𝗮𝗹 𝗯𝗲𝘁𝗿𝗼𝗸𝗸𝗲𝗻 𝘃𝗲𝗿𝘇𝗲𝗸𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴𝘀𝗮𝗱𝘃𝗶𝗲𝘀𝗸𝗮𝗻𝘁𝗼𝗼𝗿 van de regio te zijn.

Robert: voor mij voelt de overname van ons bedrijf niet alleen als een grote zakelijke stap, maar vooral als een eer om verder uit te mogen bouwen wat mijn vader met zoveel passiein de afgelopen jaren heeft  neergezet. Samen met ons geweldige team blijven wij trouw aan onze kernwaarden.  Ik kijk uit naar de toekomst en naar de nieuwe ontmoetingen die deze volgende fase voor ons bedrijf met zich meebrengt.

 

Terug naar overzicht

Klanten aan het woord

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Assurantiën. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Assurantiën geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.

Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

Lees meer

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.

Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Lees meer